Service og support
Vi driver et velutrustet verksted for reparasjon og kalibrering av utstyret vi selger. Vi tilbyr også fjernsupport over TeamViewer.
Vi er sertifisert for reparasjon av følgende utstyr
- Metalldetektorer og kabelsøkere
- Inspeksjonskamera og stakekamera
- Dataloggere og temperaturmålere
- Høyspent isolasjonstestere og andre elektroniske testinstrumenter
- Lekkasjesøkere inkludert korrelatorer, marklyttere, ventillyttere og lydloggere
Visste du at mer enn 50% av alle elektroniske feil skyldes problemer med strømtilførselen?
Før du sender inn utstyr for service bør du derfor sjekke følgende punkter:
- Instrumenter med batteridrift bør testes med ferske batterier. Vær oppmerksom på at selv nye batterier kan være defekte, så prøv med 2 forskjellige sett med nye batterier
- Enkelte instrumenter krever Alkaliske batterier så sjekk at du bruker korrekt batteritype for ditt instrument
- Sjekk at batteriene er satt inn riktig vei ved å sjekke anvisningene av polaritet på batteriet og på instrumentet
- Sjekk at batterikontakter er fri for irr og urenheter. Fjærbelastede batterikontakter kan svekke seg over tid og gi uregelmessig kontakt
Dersom problemet vedvarer etter at du har sjekket ut overnevnte punkter kan du ta kontakt på tlf 64 94 30 70 for å avtale retur.
For å sikre deg en rask og sikker service har vi utarbeidet et PDF-serviceskjema som bør fylles ut og legges med innsendte varer.
Normalt har vi kort reparasjonstid og utstyret vil være i retur innen 1 uke etter at vi har mottatt det. I fellesferien og rundt høytider kan service ta noe lengre tid.
TeamViewer support
Vi tilbyr support på programvare over TeamViewer. Dersom du har programvare fra oss som du ønsker support og opplæring på kan du laste ned TeamViewer og gi oss innloggingsdetaljene du ser når du starter programmet (Partner ID og passord).